#1 Skrevet Juli 11, 2011 Hei! Forsøkte for noen dager siden å få tak i disse to gummi-kladdene som holder diffen på plass via Høistad (Bilxtra) på Lillehammer, men jeg endte opp med feil deler. De hadde helt enkelt ikke det jeg var ute etter. Den store foringa bakerst er byttet, så den er grei, men siden foringene/opphenget i front har så godt som revnet, så er det ganske ubehagelig å kjøre bilen og jeg vil tro det ikke er helt sunt for resten av delene der bak. Noen som har noen formening om hvor jeg kan få tak i disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2011 Ble så jeg bestilte deler hos Møller på Lillehammer tidligere i uka og fikk bekreftelse på at delene skulle ligge klart til henting i går tidlig. Jeg tok dog turen dit i dag i den tro at jeg skulle få gjort jobben i helga, men den gang ei.. Fikk først og fremst beskjed om at delene ikke var bestilt og etter en halvtimes ringerunde fikk jeg bekreftet at det ikke var andre i Lillehammer eller omegn som hadde delene på lager, men de skulle få tak i til over helga. Greit nok tenkte jeg, selv om jeg ikke har ferie lenger, får heller skru til helga igjen. Dog måtte det litt flaks til før jeg forlot forlot forretningen, for det ble til at jeg tok en gløtt på skjermen for å illustrere for en kar som var innom hva det var snakk om.. Da fant jeg ut at de var på tur til å bestille feil deler til meg Dette var deler som jeg måtte gjenta meg selv flere ganger om over telefon, og nesten samme runde igjen i butikken, for å prøve å få gjennom hva slags deler det var snakk om.. likevel endte de opp på noe helt annet! Men, ny flause ble forhåpentligvis unngått siden jeg fikk korrigert dem på dette nå, så da får det bli litt senere enn planlagt. ^^ Behjelpelig ung dame var det i hvert fall jeg prata med, men jeg kan ikke skjønne hva den eldre madammen på delelageret gjorde der.. kan hun bil så er det bra for henne, men hun hadde ikke den minste mulighet til å relatere seg til det jeg var ute etter.. under telefonsamtalen snakka jeg om foringer og oppheng, men hun ville heller snakke om simmerringer til diffen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...