#1 Skrevet Juli 11, 2011 Heisann Noken som har ein teori på kvifor bilen byrjer å slure i 4-5-6 gir i oppoverbakker og bånn gass, ikkje kvar gang, men av og til ? Er vel sannsynligvis gåen clutch, men kan det være noke annet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2011 hmm kan jo prøve å lufte clutchen.. kan jo være luft i systemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2011 Gåen clutch, ikke så mye mer å si om den saken desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2011 hmm kan jo prøve å lufte clutchen.. kan jo være luft i systemet. Da får du ikke løst ut clutch skikkelig, den vil fortsatt klemme like hardt i inngrep, det er det trykkplata som sørger for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2011 aha.. låner denne tråden litt.. når jeg clutcher så hører jeg ett klunk når jeg slipper pedalen normalt fort ut.. ide på hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2011 aha.. låner denne tråden litt.. når jeg clutcher så hører jeg ett klunk når jeg slipper pedalen normalt fort ut.. ide på hva det kan være? Prøv å lufte clutchen, pleier å være det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...