#1 Skrevet Juli 11, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 11, 2011 Vi får bare håpe alle mann at hun aldri sitter bak rattet i en bil igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2011 Herregud! Jeg ble helt satt ut jo! Stakkars han mannen som ble påkjørt... Helt forjævlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2011 helt sykt.. att det er mulig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2011 Sykt sykt sykt, virka ikke helt god i hodet hun der. Måtte jo på jobb, hadde vel ikke kjørt på noen: eek : Flaks at det ble filmet, eller så hadde hun vel aldri blitt tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2011 Et glimrende bevis på at det er ikke en menneskerett å få kjøre bil, det er noe du må gjøre deg fortjent til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2011 det der var helt jævlig! håper hun aldri havner bak rattet igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2011 syke,syke dame.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2011 Fyy detta var stygt altså! Tullete kjærring! =S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 12, 2011 For ei talentlaus, udugelig og åndsvak kjerring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 12, 2011 idiot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 12, 2011 Damer å bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 12, 2011 syke kjærring!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 12, 2011 Et glimrende bevis på at det er ikke en menneskerett å få kjøre bil, det er noe du må gjøre deg fortjent til. Word! Verste jeg har sett på lenge. Hvordan gikk det med han? Tror ikke det stod noe sted - så filmen i natt, så mulig trøttheten min gjorde at jeg gikk glipp av noe:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 13, 2011 Tror ikke han døde, sto ingen plass i teksten iallefall. Ifølge en annen side ble dette straffen, siden hun måtte betale oppreising til mannen så regner jeg med at han lever. she got away lightly with a 2 year suspended, 200 hours community service, 2 year ban and had to pay the victim £500 compensation"Even when she drove off and completely denied everything? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 14, 2011 Siiinsykt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 14, 2011 Merker jeg blir skikkelig irritert av den oppførselen hennes. Kjører ned og nesten dreper en fyr, juger så det ryker , kjører hasardiøst, prøver å stikke av og er generelt motbydelig! også så mild straff!! huff.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 20, 2011 Sykt provoserende. Får håpe hun er fotgjenger permanent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...