#1 Skrevet Juli 12, 2011 (endret) heisann.. noen ganger når jeg er ute å kjører så blir bremsepedalen hard. skjer bare noen ganger, så blir bremsene deretter (må presse litt hardere) kan det være å bare bytte bremseveske? (C4) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2011 Det er nok heller bremsekraftforsterkeren din som har problemer, det er ikke direkte relatert til ABS eller det hydrauliske systemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2011 får se litt på den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2011 Merker ikke noe på servostyringen når dette skjer? Om ikke så er det nok bomba som begynner og bli dårlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2011 Merker ikke noe på servostyringen når dette skjer? Om ikke så er det nok bomba som begynner og bli dårlig. det har jeg faktisk ikke tenkt over. skal legge merke til det neste gang det skjer.. vist en blir tung, da er det eventuelt luft i systemet eller dårlig veske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2011 C4 unntatt S4/S6 har ikke bombe, men vanlig vakuumbremsekraftforsterker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 12, 2011 C4 unntatt S4/S6 har ikke bombe, men vanlig vakuumbremsekraftforsterker.. Ahh, så nå det var C4. Tenkte på typ44 jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 12, 2011 Ahh, så nå det var C4. Tenkte på typ44 jeg hehe kan skje hvem som helst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 12, 2011 C4 unntatt S4/S6 har ikke bombe, men vanlig vakuumbremsekraftforsterker.. Ahh, så nå det var C4. Tenkte på typ44 jeg Vel, det står faktisk ikke noe sted at det er hverken type 44 eller 4A (aka C4) Men uansett så er nok problemet bremsekraftforsterkeren, på den ene eller andre måten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 12, 2011 Vel, det står faktisk ikke noe sted at det er hverken type 44 eller 4A (aka C4) Men uansett så er nok problemet bremsekraftforsterkeren, på den ene eller andre måten. er det en måte å få reparert dette på, eller bare bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...