Anbefalte innlegg

Hei. Har fått et "lite" problem med å få av taket på cabben, oppdaget det først idag når eg skulle ha det av etter et par uker med regn. Demonterte også sidepaneler og golv i bagasjerom igår ettersom eg driver og monterer litt mer anlegg, så kan ha en sammenheng med det også.

Har lest denne, http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=114158 og kan egentlig ikkje se at det kan vere samme problem som disse.

Her er problemet mitt: Taket starter og åpne seg, det klemmer seg sammen på topp, luke bak popper opp, men vil ikkje høyere oppover men motor/pumpe sviver enda, man kan løfte luka opp med hendene, men ikkje brette sammen taket og putte det nedi, taket er stivt i den posisjonen det står i.

Noen med tips?

Filmklipp av problemet kommer straks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant feilen. Var som det er på alle andre, knekte kabler på høgre side under bagasjelokk. Skøytet de og nå går taket opp og ned :)

ImageUploadedByTapatalk1310486228.500142.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.