#1 Skrevet Juli 12, 2011 (endret) Hei. Har fått et "lite" problem med å få av taket på cabben, oppdaget det først idag når eg skulle ha det av etter et par uker med regn. Demonterte også sidepaneler og golv i bagasjerom igår ettersom eg driver og monterer litt mer anlegg, så kan ha en sammenheng med det også. Har lest denne, http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=114158 og kan egentlig ikkje se at det kan vere samme problem som disse. Her er problemet mitt: Taket starter og åpne seg, det klemmer seg sammen på topp, luke bak popper opp, men vil ikkje høyere oppover men motor/pumpe sviver enda, man kan løfte luka opp med hendene, men ikkje brette sammen taket og putte det nedi, taket er stivt i den posisjonen det står i. Noen med tips? Filmklipp av problemet kommer straks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2011 Fant feilen. Var som det er på alle andre, knekte kabler på høgre side under bagasjelokk. Skøytet de og nå går taket opp og ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...