#1 Skrevet Juli 12, 2011 Hei! Jeg har en 1.8t motor AEB, som har begynt å tikke + litt blårøyk i eksosen. Så er nok på tide med en overhalling =) Men enten er det noe feil med meg, eller så er det umulig å finne en side hvor jeg kan se priser og muligens bestille paknings set, eller evnt et sett med alt til en overhalling. Blir en full overhalling. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et sett, og pris? Og noen som vet hva en overhalling ligger på sånn ca? Skal ta av toppen og montere selv. Takk på forhånd =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 12, 2011 http://www.autohausaz.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 12, 2011 Ikke noe problem å få sjekka priser på Meca sine hjemmesider hvertfall.Tast inn reg.nr så finner du til riktig motor. Skal du overhale hele eller "overhale" bare med nye ventiltetninger uten å slipe over ventilspindler/ventilseter? I deler for slipesett og ny register reim kommer du vel unna med rundt 4 tusen inkl klubbrabattene hos Meca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 12, 2011 Ikke noe problem å få sjekka priser på Meca sine hjemmesider hvertfall.Tast inn reg.nr så finner du til riktig motor. Skal du overhale hele eller "overhale" bare med nye ventiltetninger uten å slipe over ventilspindler/ventilseter? I deler for slipesett og ny register reim kommer du vel unna med rundt 4 tusen inkl klubbrabattene hos Meca. Eller bestill på AutohausAz å slipp unna med sikkert under halvparten om du gidder vente 5 dager på å få pakken din. Jeg bestiller alt derfra. Kjempeservice, ingenting negativt å si. Er det noe de har problemer med så oppdaterer de deg med en eneste gang, svarer på mail fortløpende, sender pakken med en gang osvosv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2011 Ikke noe problem å få sjekka priser på Meca sine hjemmesider hvertfall.Tast inn reg.nr så finner du til riktig motor. Skal du overhale hele eller "overhale" bare med nye ventiltetninger uten å slipe over ventilspindler/ventilseter? I deler for slipesett og ny register reim kommer du vel unna med rundt 4 tusen inkl klubbrabattene hos Meca. En som skal gjøre det for meg, han skal slipe over vintilene osv. Sjekka med Meca, men de hadde ikke et toppakningsset til motoren min av en eller annen grunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 12, 2011 Kjøpte via Ecconor/Anders. Betalte under tusenlappen for slipesettet og bolter mener jeg å huske! Husker ikke nøyaktig hvor mye men betalte 690 for 80en http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=198414 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...