#1 Skrevet Desember 17, 2006 Har også en defekt bryter for kupelys, Vakkelfeil.. Går det ikkje an å opne dørlåsen og smøre opp igjen bryteren?? Noken som har prøvd dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2006 Det sitter noen små micro brytere i låsekassen som styrer kupelys og open dør signal. Hvis de er defekt så må nok låsekasse skiftes. Kan og vere dårlig kontakt i plugger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2006 Hadde samme problemet på min Golf. Men bryteren begynte plutselig å virke en uke etter jeg hadde dusjet litt med WD-40.... og har virket helt fint siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2008 Hvor mye koster det og bytte denne låsekassen? Jeg har nøyaktig samme problem på min 99 modell a6 avant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2008 Låskassa til A6 avant førerdør fikk jeg for underkant av 2000,- hos forhandler. Du får kjøpe dem brukt hos hugger e.l , men pass da på at du ikke får ei som allerede er nesten kaputt. Kan være vanskelige å få bytte innigjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2008 i denne tråden er det link til microbrytere til dørlåsene. disse koster vel rundt 100 kr/stk, og jeg bestilte 2 stk selv for 1 mnd siden, og hadde de i posten 2 dager etter. http://forum.vwaudi-club.no/showthre...obryter&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2008 Jeg skal inn å bytte begge mine dørlåser på reklamasjon på min 04 A3.. Jan Terje: Linken fungerer ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2008 Her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=30863&highlight=microbryter&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...