Anbefalte innlegg

Eg lurer på å felle inn en skjerm i dashen på s2`n.

Eg har i dag elektronisk panel til ac. tenkte og fjerne dette og sette inn vanlig styring av varmeapparatet siden eg har fjernet ac anyway for og oppnå mer plass. er det samme størrelse på "panel" på denne og den elektroniske? Noen som har bygget inn skjerm i en s2 før?

Kan selfølgelig montere inn cd spiller med skjerm men det er for lettvindt ;)

Noen som hadde giddet å ta et bilde av dash uten elektronisk styrt panel?

Jonny

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur eg ville latt vær å ødelegge dash`en med innfelt skjerm, om du skal ha dette gå for en med skjerm i spilleren så kanskje du får igjen noen kroner for bilen når du skal selge igjen en dag. Bygge om til vanlig manuellt varmeapparat tror jeg også er mye arbeid da alt av spjelt inni dashen er elektronisk styrt på de med ac, mens det går på vaier med de manuelle..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klimaen tar akkurat like stor plass som den med 'rattene', så der sparer du ikke noe. Men fjerner du friskluftdysene, kan du jo flytte bryterne ned, og bygge oppover i stedet. Men egentlig enig med Cato, skal du gjøre dette, så prøv deg på et 'løst' dash først og behold det gamle originalt for senere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for innputt. er enige med dere ang. styringen til varmeapparatet. Tenkte og på å skjere ut delen til luft dysene! å flytte brytere ned! (unngå å ødelegge for mye på ting bak dash) noe arbeid er det vel med det uannsett. Har ikkje heilt bestemt meg for hvilken løysning eg skal velge enda men innfelt skjerm er jo det fineste (om det blir gjort sikkelig)!! Eg har heldigvis et ekstra dash som eg kan forske litt på så eg kan drite meg ut på først. Minuset med å felle inn inn i at dysene forsvinner da men har jo dyser på sidene som da pøser på mer luft om den i senter blir tettet. Ingen som har gjort noe lignende tidligere?

Jonny

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjerm har ingenting i s2 å gjør... !!! Min meining.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjerm har ingenting i s2 å gjør... !!! Min meining.. :)

Blir montert for enkelhetsskuld:) heller en fast skjerm til Sprutet enn en stor klumpete laptop :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er fra en bil som lå ute på mobile tidligere.. Faktisk ikke så ille syntes jeg, men mangler jo ekstra målerene da:

!!qjgMT!CG0~$(KGrHgoOKioEjlLmeN7IBKWKY0,06Q~~_27.JPG

!!qjgMTgCG0~$(KGrHgoOKjYEjlLmS1ctBKWKY0hFpw~~_27.JPG

!!qjgMPQBW0~$(KGrHgoOKj0EjlLmRc54BKWKYzYdK!~~_27.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja... Litt kjedelig at ekstra målerene er borte da men slettes ikkje stygt nei! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg faktisk hadde oftet luftdysene framfor ekstramålerne...

Men syntes ikke dette ser så ille ut..... Kunne godt hatt en slik i dæshen jeg.... men måtte vært orginal vag. Ikke noe pioneer eller slik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener dette var tatt fra A4 B7 faktisk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dene navien kom vell orginalt som ekstra utstyr i nyere audi coupe... 1998 ish?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja var slettes ingen dum løysning det heller, rimelig enkelt og! :) er nok en 7" skjerm da der?

IMAG0358.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo sette bryterne der askebegeret er også? Ikke så åpent liksom..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også en god ide! Ser for meg kansje å få tak i noen brytere som ikkje bygger fullt så mye, helst vag, Må se på div løysninger når eg kommer hjem hva som ser best ut :) funnet skjerm og hidden nå vertfall så det er bare detaljene å arbeidet som gjenstår :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.