#1 Skrevet Juli 13, 2011 Trodde disse skulle være bedre fra 2001? A4Cabben som er fra sent i 2003 har fæl knirkelyd fra høyre foran i pent vær, og når jeg jekker opp og ser etter, er det rett og slett slark i den øvre forrerste armen der den er festet i 'navet'. Er det mulig å få dekket dette hos Møller? Bilen har gått under 90' men er over 5 år, men forrige eier hadde den inne hos Møller på Bryn i fjor hvor de selvfølgelig ikke 'fant noe'. (De har forresten gjort en elendig jobb med å feste terskellisten, den henger og slenger igjen..) Er dette noe å ta til Møller, eller skal jeg bare bytte den og håpe at vibrasjonen som kommer innimellom også forsvinner? Kjedelige greier, og drittjobb å få ut den øverste bolten der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2011 Møller Horten sa 5 år var absolutt grense, så da må jeg nok til pers. Forslag til rimelige leverandører av bra kvalitetsstag mottas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2011 Se i tilbudståden, koster ca 5000kr for et Meyle sett, sliter med knirking på A4'en, men er student så da må jeg heller selge bilen Her er feks en tilbudstråd: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=132358 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...