#1 Skrevet Juli 13, 2011 Trenger målene på braketten slik at jeg kan lage meg en selv. Har prøvd å fått kjøpt brukt, men det er jo enklere sakt enn gjort. Møller skulle ha ikke mindre enn 4894kr ink mva for en slik sak. Slik ser den ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 13, 2011 Trenger målene på braketten slik at jeg kan lage meg en selv. Har prøvd å fått kjøpt brukt, men det er jo enklere sakt enn gjort. Møller skulle ha ikke mindre enn 4894kr ink mva for en slik sak. Slik ser den ut: Prøvd tots.ch ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2011 Prøvd tots.ch ? De hadde ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2011 Jeg laget noe enklere selv på en bil. På toppen av girkassen er det et hull som jeg brukte en 12 mm bolt i, før jeg monetert bolten laget jeg det sylindriske bolte feste til giroverføringen alla det orginale utsikket, en del prøv og feil men billigere en 4800 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2011 Jeg laget noe enklere selv på en bil.På toppen av girkassen er det et hull som jeg brukte en 12 mm bolt i, før jeg monetert bolten laget jeg det sylindriske bolte feste til giroverføringen alla det orginale utsikket, en del prøv og feil men billigere en 4800 kr Skal lage meg noe i samme duren selv, men hadde vært litt enklere hvis jeg visste målene på den braketten. For 4800 så er man på god vei til sekvensiell overføring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...