#1 Skrevet Juli 13, 2011 Hei Lysene på hengeren er helt på tjukka. Har byttet kotakten da denne var en stor klump med irr. Det er ettermontert avtagbar krok av Møller for 7-8 år siden. Jeg vet ikke om forrige eier sjekket om lysene på hengeren funket, noe jeg tviler på. Jeg har funnet en boks som har noe med autocheck å gjøre, samt noe blinklys greier. Jeager art nr 321095 Det er spenning inn på denne boksen, men er en rød ledning med brun kontakt som ikke er tilkoblet noe. Jeg syntes å huske etter jeg monterte på A6'en, om du vil ha lys sjekk på hengeren må en ledning strekkes fram til oppunder dashbord, skal denne det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2011 Jeg fikk koblingskjema av jaeger idag. Den ledningen som er løs skal være: ground signal when trailer is connected. Prøvde å jorde den ledningen men funker ikke. Jeg mangler blinklys h+v, bremselys og kjørelys på venstre side, av en eller annen grunn har jeg kjørelys på høyre side. Hjelp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...