Elektrisk motorvarmer, hvilke alternativer?

Anbefalte innlegg

Hvilke alternativer til Defa finnes på dette området?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blokk, olje og kontakt varmer. Ambefaler Blokk varmer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får ikke blokkvarmer til alle. Er stort sett slange varmer det går i nå....den varmer vann og olje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har slangevarmer til min A4. Dette fungerer ypperlig. Er såpass effekt i denne at snøen smelter etter en stund på pansret.

Da jeg skulle kjøpe til min var jeg egentlig ute etter blokkvarmer. Men dette fantes ikke til min motorkode.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Formulerte meg kanskje litt dårlig. Hvilke andre leverandører/merker finnes?

Hvordan funker denne slangevarmeren? Element integrert i en slange? Både til olje og vann?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Calix er vel det eneste andre jeg kommer på, har vel det på Mekonomen afaik..

Jepp, du kutter en slange og får elementet i en 'dings' som erstatter en bit av slangen. (De fleste av disse har vel en pumpe innebygget?) Har du varmeveksler ved oljefilteret, blir i hvertfall noe av oljen der varmet på samme måte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips, da får jeg ta en vurdering ha som blir mest hensiktsmessig til mitt bruk :)

Noen spesifike ting som er negativ med de forskjellige variantene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips, da får jeg ta en vurdering ha som blir mest hensiktsmessig til mitt bruk :)

Noen spesifike ting som er negativ med de forskjellige variantene?

Har montert noen av de kalix varmerne, Virker for meg som litt billig "skjit". Men har til dags dato ikke fått noen reklamasjoner. Ville godt for defa de har gode monterings anvisninger og er aldri noe tull med reklamasjon. Men er en vesentlig pris forskjell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.