#1 Skrevet Juli 14, 2011 (endret) Hei, har bestilt meg coilovers til min D2 A8 Quattro (FK silverline-X) Har ikke fått det enda, men lurer på; er fjærene mindre enn de originale ? (fram i hovedsak) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2011 Coilovers kan du jo justere høyden på. Dette gjøres jo ved å justere på muttrene som endrer "størrelsen" på fjæra. Alle settene jeg har vært borti senker fra ca 20mm til langt over 70-80mm. (Da vanligvis utover TÜV). Så de er vel mindre enn de orginale ved minimum justering. Vanligvis er også demperne kortere enn de org. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2011 Mindre i omkrets ikke høyde:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2011 Legg gjerne ut bilder og sånt når du kommer til monteringen.. Har vurdert det på min skute også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2011 Har også snakka med 034, og de skal lage en test utgave av justerbare øverarmer til meg også =) Men håper bare ikke coiloversa er like store som orginale, for da går de ikke på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2011 Har også snakka med 034, og de skal lage en test utgave av justerbare øverarmer til meg også =) Men håper bare ikke coiloversa er like store som orginale, for da går de ikke på Morro Blir spennende å følge med på dette. Har hatt lyst på justerbart på min en stund, men står fast på om jeg skal gå for luft eller "vanlig". Skal ikke si det med sikkerhet, men vil tro coilovers er mindre i omkrets (er iallefall ganske tynne på bmwen til kona) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2011 Alle coilovers jeg har hatt før har vært mindre, men så er jo dette A8 og der har jo alt vært bakvendt iforhold til det jeg er vant med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2011 Alle coilovers jeg har hatt før har vært mindre, men så er jo dette A8 og der har jo alt vært bakvendt iforhold til det jeg er vant med Ordentlig kvalitet vettu hehe Men jeg holder en finger på at den enten er nokså identisk eller noe smalere. Har ikke 034 svar på det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2011 034 lager egentli ikke deler til A8 :-) og de selger forsåvidt KW Men snakka med selgern og fjærene er mindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 15, 2011 Knall Husk bilder nå den tid kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 9, 2011 Idag kom både senkesettet fra FK og de justerbare armene fra 034 men montering blir ikke før senere ut i uka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 10, 2011 Spennende Minner om bilder Er mad fristet selv, men gidder ikke om det er mye hazzle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 12, 2011 Okei, tror kanskje jeg skal åpne en annen tråd, men uansett, ferdig med monteringa, nå gjenstår justeringa Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 12, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2368692#post2368692 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...