#1 Skrevet Juli 14, 2011 Skulle ha sett på denne bilen http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29540427 Eller kjenner noen til denne? Mulig jeg får til å stikke opp selv til helga, men er det noen som kan bistå hvis jeg ikke har anledning? Helt rå farge btw, noen som veit hva denne heter? Er det terracotta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2011 Beklager at jeg ikke kan være til hjelp. Men en fin bil, kjøper du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2011 Jeg kan desverre heller ikke være til hjelp da dette blir litt i lengste laget for min del. Men finnes da mange medlemmer på Gjøvik som kanskje kan stille opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2011 Hei:) fått sett på bilen enda? vis ikke så kan jeg alltids ta en titt får deg på tirsdag eller onsdag, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...