#1 Skrevet Juli 14, 2011 Hallo, jeg har nettop vært til Skien og kjøpt meg en VW Polo C 1.3, 1990 med hele 46500 km på telleren: rock : På denne er jeg på utkikk etter noen felger. Har tenkt på 13", kanskje Alleycat felger, men er usikker. Er det noen som har forslag? Send link eller bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2011 Diverse poloer med diverse felg/dekk kombinasjoner: http://www.clubpolo.co.uk/forum/lofiversion/index.php/t118967.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2011 Mange gode forslag der ja, takk. Men jeg er fortsatt usikkker........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2011 Alleycat har som regel for lavt innpress. Coupe eller stv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2011 Det er en Coupe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2011 Compomotive kommer snart med felg som hadde passet bra. TH1381, 8-13 felg som ser ut som Schmidt 3-delte (det er Compomotive som lager sentert til disse Schmidt felgene) what do you think about this one?[/b] this wheel is nearly into production, would have been sooner but customer wheels keep jumping the que (the die is part made). This is one for small wheel lovers, it's the TH-1381 8.0J x 13 with an ET range of minus 12 to plus 25 (sorry but 4 lug only) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2011 (endret) Oiiii! Da var det plutselig en ny Compomotive felg som er ønsket til Polo'n min! Fra før var det CXR! Hvor er står det om de her da Frode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2011 http://www.edition38.com/forums/index.php?showtopic=394212 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 18, 2011 S...., lækker :-)) de har passet perkekt til min Polo. Når kommer de? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 18, 2011 Du får følge med i tråden over og smøre deg med litt tålmodighet. Tipper de er klare i løpet av året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...