#1 Skrevet Juli 14, 2011 (endret) Bilen har blitt veldig vinglete i det siste og jeg merker det har blitt litt dødgang i rattet. Bilen drar seg veldig mot høyre/venstre. Må sitte å korrigere hele tiden. Veldig slitsomt spesielt når man kjører over 90. Noe som pleier å bli slitt i styringa på disse? Hjelpesnekke osv? Blir veldig koselig å kjøre 50 mil hjem fra ferie til lørdagen:/ Sikkert fler som har vært borti detta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2011 Min driver og danser litt sånn, men jeg veit at jeg må justere ut styrekula på høyre side en halv tørn for å fikse det Forøvrig gikk min B6 som ei krabbe på snø over 70km/t pga feil spissing på høyre bakhjul. Få sjekka vinklene dine med mindre du VET det er slakke i styringa en plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2011 Takk for innspill Roar. Har faktiskt tenkt på om det kan være en dårlig 4 hjulskontroll men de som har gjort det skal være flinke, så har slått det fra meg. Men er nok ikke dumt å få sjekket at det er faktiskt er riktig hjulvinkler. Har vært sånn lenge men nå har det blitt skikkelig ille, så da er det jo noe som har blitt mere slitt, siden det har blitt forverret?. Merker at det er litt dødgang, Kanskje 1,5cm. Var helt ille i vintern min også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2011 Skjevslitte dekk ? Feil lufttrykk ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2011 (endret) Nei er ikke det. Bytta dekka for 1 måned siden. Mistenker veldig at det er noe med styringa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2011 Har også en liten 'klunke/kneppe' lyd når jeg roterer rattet framl å tilbake. Tyder det på hjelpesnekka/foringen i rattstammen som er gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...