#1 Skrevet Juli 14, 2011 (endret) Ønskes kjøpt til 91 mod s2 med 3b motor. Øvere regg reim deksel Hastihetsregulator (liten elektroboks under baksete) De to låsene til beltene i baksete høyre side. Har fått tak i: Luftfilterboks OK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2011 Hei! 3b motor? Har en komplett luftfilterboks liggende .. Mvh JF 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2012 Fikk du tak i luftfilterboks, i motsatt fall - jeg har en komplett til overs. 99207797 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2012 Jeg har en elektronisk styreenhet til GRA slik du søker.Må sjekke delenr si fra hvis du er interessert. 700,- mvh Ke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2012 Jeg har reg reim deksel til AAN. Det er kanskje likt? Det er nytt og aldri montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...