#1 Skrevet Juli 14, 2011 da blir 18'' vinter felger og de er i 8'' bredde. per dags dato står det 235/40-18 sommer på de, men ettersom det må byttes dekk på vinterhjula uansett så har jeg tenkt 18 istedet for 17'' noen tips til dekk og dim da jeg lurer på om jeg skal ha 235/40 eller 225/40 -18'' kom gjerne med innspill med pigg eller uten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2011 225/40-18. Pigg eller ikke er vel mer opp til hver enkelt, men etter en vinter på Nokian Hakka har jeg erfart hvor digg det er med skikkelig gode dekk på vinterføre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2011 kjørte på hakka dekk selv de siste vintrene og ikke tvil om disse er gode men ettersom jeg bor i oslo så begynner jeg mer og mer og helle mot pigg og da er det vel bedre med 225 enn 235 vil jeg tro, men jo mer dekk jo digger er jo det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2011 Hehe, det var en litt artig, ganske omvendt tankegang i forhold til hva jeg er vant med, Frank. 225/40-18. Er ikke verdens største utvalg i denne dimmen på vinterdekk, men Yokohama har IG30 (piggfritt) og mener de også har det nye IG35 (pigg) i samme dimensjon. Hakka finnes også, men ofte til litt stivere pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2011 Hehe, det var en litt artig, ganske omvendt tankegang i forhold til hva jeg er vant med, Frank. 225/40-18. Er ikke verdens største utvalg i denne dimmen på vinterdekk, men Yokohama har IG30 (piggfritt) og mener de også har det nye IG35 (pigg) i samme dimensjon. Hakka finnes også, men ofte til litt stivere pris. på vintern er det digg å litt eksta dekk med tanke på at det hender en liten gang imellom at bilen har Quinnelig sjåfør (og ser ikke alltid om det er store hull i veien er jo tråsalt norge vi snakker om) og sist gang en quinne lånte bilen da med respektive felger ble den ene kantkjørt, heldigvis bare å bytte beskyttelses ring pga mye dekk så tok ikke mer av felgen, men tror det blir hakka hvis de har pigg og men vil gjerne høre innspill på andre merker og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2011 Her har du ca 1000 løsninger på problemet ditt. http://www.finn.no/finn/car/used/result?PRICE_FROM=&PRICE_TO=10000&MILEAGE_FROM=&MILEAGE_TO=&YEAR_MODEL_FROM=&YEAR_MODEL_TO=&TIRES=&ENGINE%2FEFFECT=&CAR_SALESFORM=&NO_OF_SEATS=&keyword=&rows=10&sort=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2011 (endret) Her har du ca 1000 løsninger på problemet ditt. http://www.finn.no/finn/car/used/result?PRICE_FROM=&PRICE_TO=10000&MILEAGE_FROM=&MILEAGE_TO=&YEAR_MODEL_FROM=&YEAR_MODEL_TO=&TIRES=&ENGINE%2FEFFECT=&CAR_SALESFORM=&NO_OF_SEATS=&keyword=&rows=10&sort=0 var jo en porsche der og jo den lå til 1580 men han skulle ha 130000: bh : men har jo en firma bil som jeg kjører til daglig så må jo bruke ''bruksbilen'' litt om vinteren også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...