Anbefalte innlegg

God kveld godtfolk!

Det dukket opp et lite problem her nå på vår rundtur i Danmark, da fruen stilte på klimaanlegget...

Kjører 04 Audi 1.9tdq, der det er todelt klimaanlegg.

Etter at fruen stilte inn på kliman i dag på hennes side så begynte det å blåse varmt hele tiden, mens på min side

blåser anlegget som normalt... Har prøvd å stoppe bilen, forså å starte på nytt, kjørt med "econ" et godt stykke, slått av osv.. Ingenting som har hjulpet foreløpig.

Noen som har opplevd det samme eller har kjennskap til hva som kan ha skjedd?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg har lest en plass om at det blir feil på klima enheten. Den låser seg, Å forsto det slik at man måtte bytte den :S Prøv å rull innom et verksted å få de til å ta diagnose bare på klimaen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm.. det hørtes fryktelig dyrt ut. Ja, skal prøve det ilø dagen så får vi se hva som skjer.. satan så irriterende :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skulle jeg kjøre til nærmeste audi verksted, men så klart fungerer anlegget som normalt. Merkelig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skulle jeg kjøre til nærmeste audi verksted, men så klart fungerer anlegget som normalt. Merkelig!

Hurra!! Få tatt en diagnose fordeom. Tipper det ligger feil kode inne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra at det ble borte da Kenneth. har noe av det samme på min, å der tror jeg det er spjellet som henger.

legger ved linken på mitt problem i tilfelle det dukker opp noe mer med ditt klima. har enda ikke gjort noe med probleme mitt.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=212939

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mistenker at grunnen til at klimaen hang seg var fordi dama begynte å stille på klimaen med engang jeg startet opp bilen, og dermed fikk ikke klimaanlegget "startet" opp selv, Hvis dere er med på tegningen.. Har uansett ikke hatt problemer i etterkant nå.

Skal ta turen innom for å få ut en diagnose når jeg har tid Truls :)

Okei Chris, tusen takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig mulig det kenneth. Men om det funker nå så er jo alt good!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.