#1 Skrevet Juli 14, 2011 (gamle lepper og ikke lakkert senter) Vil egentlig beholde disse men men (rett pris = salg).... legger ut en liten "annonse" for å sjekke "markedet". Alle innspill i denne tråden ihht. topic pris, sjeldenhet, diskusjon rundt MITO's osv.. er helt OK. og mulig helt nødvendig(e) .... (!) Disse er hel smidde og er 3 delte med nye lepper og gull skruer Innkjøps pris = 12.000,- 2,5" Step lips = 6.500,- (felgengarage.de) Ø.F.T = xxx ? Selges for rundt = 20.000,- (Betyr vell at jeg beholder de ) Über skjeldne OZ Mito felger selges når de er blitt ferdig fikset hos 5 sett ble laget i 2002 til VAG. 5x100 ET35 HVA SKAL JEG GJØRE, NOEN SOM VIL BETALE SÅ MYE? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2011 mulig å få prøvd disse? vis det var 5x100? å hva er ET? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2011 mulig å få prøvd disse? vis det var 5x100? å hva er ET? 5x100 Ja, skulle jo egentlig sitte på A1. Ja itno problem må bare få de igjen fra firma som har de nå. Vet ikke når de er ferdige... om 2 ukers tid maybe Oppdaterer så snart de er tilbake i mine hender... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2011 5x100 Ja, skulle jo egentlig sitte på A1.Ja itno problem må bare få de igjen fra firma som har de nå. Vet ikke når de er ferdige... om 2 ukers tid maybe Oppdaterer så snart de er tilbake i mine hender... hehe send meg en pm eller noe da evt er du int i å bytte med felgene mine med kliss nye dekk? å selvfølgelig mellomlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...