#1 Skrevet Juli 15, 2011 Fikk en ulelyd i servoen her om dagen. Det er kun ved "belastning" den uler da, altså ved ratting i lav hastighet eller stillestående. Jeg har ikke merket noe reduksjon i kraft eller noe annet, kun lyden, men lurer da på om dette kan være en liten advarsel på at pumpa går til h******* om ikke lenge? Sjekket litt rundt og fant ut at det bare var å fylle på litt hydraulikkolje. Problem løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2011 Bytt servooljen fort som fy, så går lyden vekk forhåpentligvis.. Og bruk orginal oljen som du får kjøpt hos Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2011 var bare litt for lite i tanken viste det seg men kan dette være ødeleggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2011 Ser for meg at pumpa kan gå tørr eller noe? Har opplevd dette en gang på min, tappet ut og fylte på ny olje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2011 var bare litt for lite i tanken viste det seg men kan dette være ødeleggende? Gjerne en grunn til at det er for lite. lekkasje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2011 har fylt helt til maksnivået nå, så skal jeg sjekke igjen om en stund for å se om det lekker ut noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...