#1 Skrevet Juli 15, 2011 (endret) Hei Skal på en biltur nedover Tyskland og Belgia om noen uker og tenkte lufte dette dersom det er flere som kunne tenkt seg å bli med. Vi skal besøke IAA Messen i Frankfurt, videre til Nurburg og turistkjøring på ringen, så nordover til Circuit de Spa-Francorchamps. Budsjett for turen, litt avhengig av hotell prisene er ruffly 1000,- pr dag, pluss bensin. Avreise blir onsdag 21.september. Tar båten på ettermiddagen fra Kristiansand til Hirtshals. Kjører videre til Flensburg og overnatter på Etap eller Tulip Inn hotell i sentrum. Torsdag 22. september blir det 103mil kjøring rett til Wiesbaden/Frankfurt. Vi velger å bo i byen Wiesbaden som jeg har lagt min elsk på. Byen ligger på vestsiden av Frankfurt, samme side som messeområdet og en kort kjøretur i fra. Fredag 23 september blir det IAA Messe besøk. http://en.wikipedia.org/wiki/Frankfurt_Motor_Show Lørdag 24. september er det VLN Løp på formiddagen og turistkjøring på Nurburgring på ettermiddagen. Kjører fra Wiesbaden og opp til Nurburg enten ved å besøke messeområdet dersom vi har behov for enda lengre tid her, eller rett opp for å se på VLN løpet. Fra 16:30 er det turistkjøring på Nurburgring. Søndag 25. september er det turistkjøring på Nurburgring. http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Circuit_N%C3%BCrburgring-Nordschleife.png Er 1,5 time (150km) fra Wiesbaden til Nurburg. Mandag 26 september er det trackday på Circuit de Spa-Francorchamps. http://no.wikipedia.org/wiki/Circuit_de_Spa-Francorchamps 1,5 times (111km) kjøring fra Nurburg til SPA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2011 (endret) Kan også legge til at lørdag 24. september er VLN løp på Nurburgring på dagen og turistkjøring på ettermiddagen fra 16:30-19:30. Et alternativ da kan være å dra ned en dag før og fremskyve IAA besøket med en dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2011 blir du aldri lei av å kjøre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2011 (endret) Blir aldri lei av R32, europeisk autobahn, banekjøring, skikkelig sommervær og masse bilunderholdning. I tillegg til veldig morsomt reisefølge! Sjekker priser på hoteller nå: 21-22.09 Flensburg (Tyskland) Etap Hotel Flensburg City 190,- 22-24.09 Wiesbaden (Tyskland) Ibis Wiesbaden City 621,- (for 2 netter) 24-25.09 Nurburgring (Tyskland) Hotel Am Tiergarten 404,- 25-26.09 Spa (Belgia) Le Beau Site 384,- 26-27.09 Flensburg (Tyskland) Etap Hotel Flensburg City 190,- Totalt 1789,- pr person for dobbeltrom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2011 sweet....frister men har iche bil....eller....eg sga ned til hamburg i slutten av september håper eg å få mappet bilen sååå...hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2011 Har veldig lyst til å være med, men spørs om jeg har råd. Vet ikke enda! Må i så fall få med meg en copilot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...