#1 Skrevet Juli 15, 2011 Finnes det noe lokallag for Akershus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2011 Finnes det noe lokallag for Akershus? Ikke for fylket Akershus nei. Vi sør for Oslo på riktig side av fjorden hører til Follo lokallag. Ellers har du Drammen på andre siden, og Oslo som du geografisk hører til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2011 Oki, så hvis jeg skal ha tak i VWAudi-club klistremerker må jeg kontakte lokallagskontakten for Oslo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2011 Oki, så hvis jeg skal ha tak i VWAudi-club klistremerker må jeg kontakte lokallagskontakten for Oslo? Arve Egeberg i Oslo ja. Ellers har jeg endel merker også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2011 Takk, da har jeg den infoen som trengs. Foreløpig er bilen min til restaurering. Så jeg får skaffe merkene på et Oslo treff siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...