#1 Skrevet Juli 15, 2011 Legg inn bilder av VW Tiguan her..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2011 ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2011 Er vel luft på denne Lars? uansett helt riktig høyde!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2011 Er ikke sikker, men vil tro det. Har ikke lest noe om den, bare sakset bildet rett fra "du gjør det helt riktig" tråden. Nydelig er den ihvertfall, mangler bare R-line 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2011 Digger Tiguan! Må bli min neste bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2012 Noen fler som har bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 19, 2012 Så litt rart ut med blodsenka SUV.. akkurat som en båt på land Meeen de er fine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 19, 2012 Bilder av vår Tiguan med 19" . Det var da jeg kjørte den selv. Nå går den som konebil så nå er det 17" som gjelder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 19, 2012 Ikke så mye bilder av disse bilene som er modda men har da drevet å tittet litt, da jeg selv er ganske sugen på en slik bil etterhvert... Så her noen fra meg: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 19, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 19, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 7, 2012 denne MÅ bare inn her: Litt info om bilen som forøvrig er tilsalgs: Our very own Zeb is selling the Tiguan Here is a little info on the car. 2010 Tiguan SEL Black/Black 2.0t TSI Auto 44k Miles SEL (for those who aren't savvy on Tiguans) is the top model. Has all the options; Nav (RNS510) Ipod Hookup in Center Console AUX Jack in Center Console Panoramic Roof Real Leather Reverse Camera Tow Package HIDs Auto Lights Turning Lights Fogs Roof Rails Full Power Driver Seat Heated Seats Climatronic w/ Dual Zone either sell as-is or put it back to stock. Stock $24k As-is $28k Suspension: Airlift XLs RE5s Airlift Rear Shocks Dorbritz Rear Control Arms Dorbritz Front Sway Bar Brackets w/ shortened stock endlinks Accuair eLevel w/ touchpad Dual Viair 400s 3 Gallon Tank Arnott 1/4" Manifold 1/4" airline all around False Floor wrapped in "Perfect Match" carpet from Dorbritz Wheels: OEM Option Savannahs 19x9 et33 235/35/19 Falken 452s Random: Euro Image Rear Wiper Delete Sidemarkers wrapped in black vinyl Chrome switches (euro light switch and window switches on all 4 doors) 10" Crossfire Sub (local company) JL 250/1 Frame is notched for passenger axle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 13, 2012 Amen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 15, 2012 ^^^ Så den der for noen dager siden, synes den faktisk har litt for små hjul. mener det var 19" på denne Hjulbuene blir så veldig voldsomme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 16, 2012 Jeg er kanskje litt inhabil men mener 20" er optimalt på Tiguan :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 17, 2012 Jeg mener at på en tiguan så er 255/40-19 det beste/fineste oppsettet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 17, 2012 er klar over jeg kommer til å møte motstand med dette innlegget... men senka SUV med extrem lavprovil ser like smart ut som en heva porsche 911 på terreng dekk. moderat senk og dekkprofil kan se bra ut i enkelte tilfellen.. men enkelte av de på bildene der ser jo fullstendig ødelagte ut.. Men det var min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 17, 2012 Synes det ser ut som en meget stor golf eller stasjonsvogn jeg når man gjør slikt med en "suv". Helt greit i mine øyne.. men regner med det er gjort noen modifikasjoner under bilen for å få den slik.. tror ikke det er plug&play.. Det hadde blitt feil å gjøre dette med en ekte suv, altså en bil som er laget for formålet "suv", landcruicer, pajero, touareg osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 17, 2012 LKB: Ha du bilde av din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 17, 2012 (endret) Har den bare hatt runde hjulbuer hadde den blitt fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 20, 2012 Her er bilde av min, siden du spurte Moen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 21, 2012 ABT: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...