#26 Skrevet November 21, 2012 Går fint det....takk for erligt svar-))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 21, 2012 Får du solgt Golfen din Raymond? Den ser veldig bra ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 21, 2012 Hei...kan bare sei at Tiguan med luft fjæring er helt KONGE:) men ja felgene kunne vært 20"...kanskje til sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 21, 2012 Amen [ATTACH=CONFIG]184320[/ATTACH] Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det en på Møller Stavanger som har denne. La merke til den på parkeringsplassen der igår. Feit Tiguan ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 22, 2012 Amen [ATTACH=CONFIG]184320[/ATTACH] Så denne på Thon Sandnes idag, meget pen. Men felgene ser litt små ut som Haavard nevner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 22, 2012 Amen [ATTACH=CONFIG]184320[/ATTACH] Så denne på Thon Sandnes idag, meget pen. Men felgene ser litt små ut som Haavard nevner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 22, 2012 Ser bra ut det Belle Senk og noen spacere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 22, 2012 Ser bra ut det Belle Senk og noen spacere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 23, 2012 Blir ganske i høyden ja. Litt lyst på nye felger, får se til neste sesong hvordan det blir med høyde og fitment da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 23, 2012 Blir ganske i høyden ja. Litt lyst på nye felger, får se til neste sesong hvordan det blir med høyde og fitment da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 28, 2013 Luft på Tig er bare så bøllete..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 23, 2013 ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 13, 2013 ......flere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 13, 2013 Lurer på hvor lavt det er forsvarlig å ha disse med coils? Noen som vet og evt har bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 13, 2013 Tja, si det.... Jeg har sittet og googlet og søkt meg grønn på senk på Tiguan og ikke klart å blitt enig med meg selv på hva jeg skal ha da det er vanskelig å ha noe å sammenligne med og hvordan det er å kjøre med. Har lest på Vortex tråden om Tiguan at flere av de kjører med Golf senkefjærer/sett og at det er bedre enn standard dempere på Tig osv. Men uansett så har jeg tatt et steg og hoppet i det og bestilt senk til min Tiguan. (følg med i tråden min i signaturen for oppdateringer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 13, 2013 Klarer ikke helt å like hjulbuene på dem... Men likevel er det noe sinnsykt heftig over disse bilene med senk... Men uansett så har jeg tatt et steg og hoppet i det og bestilt senk til min Tiguan.(følg med i tråden min i signaturen for oppdateringer) Spennende!!! Langt ned skal du ha den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 13, 2013 Klarer ikke helt å like hjulbuene på dem... Men likevel er det noe sinnsykt heftig over disse bilene med senk... Sant så sant.. Samme tanke har jeg, og det er ikke mange (i Norge som jeg vet) som har senket Tiguan så mye. Spennende!!! Langt ned skal du ha den? "Stay tuned" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 14, 2013 peiser på med flere.... Her med Vossen 10,5x20 rund baut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 14, 2013 Ganske perfekt i mine øyne. Kunne trengt spacere, men thats it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 14, 2013 mangler glasstak og sort taktrekk etter min mening Ellers veldig lik min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...