Anbefalte innlegg

Jeg hadde bilen (06 Touran) inne til forhandler i fjor pga. knirking i bakstillingen et sted. Problemet ser kun ut til å oppstå når det er litt varmt i været - dermed har det gjennom vinteren vært ok, men når sommeren kom tilbake, kom også problemet tilbake.

Og det har også blitt verre. Tidligere måtte det en hump, fartsdemper e.l. til for at man skulle være det. Nå kommer det også når man svinger skarpt slik man får en "vridning" i bilen og selv i ganske små ujevnheter i veien. Problemet har vel vært der fra bilen hadde gått ca. 50 000 km - nå er den på ca. 75 000.

Skal ha bilen inn på service igjen nå, og tenkte jeg skulle be dem se på dette igjen. Det er kanskje ikke et direkte "praktisk problem", annet enn svært irriterende når man kjører. Problemet oppstod, og ble rapportert og registrert, mens det ennå var reklamasjonstid igjen på bilen.

Sist jeg hadde bilen inne var det vel blitt kaldere i været igjen, og de fant ikke ut noe - de prøvekjørte vel ikke bilen på vanlig vei, bare på sin rullende landevei.

Sett noen andre eldre innlegg her for det samme, men uten noe videre svar....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.