#1 Skrevet Juli 16, 2011 Hei, Har lekasje i ein lykt og dermed massse vann/dugg i lykta. Dette har ført til at det kan bli eit problem å få tent den eine xenon-pæra. Og skal skifte begge frontlyktene+ sette i nye xenonpærer.. Det er altså orginalt xenon-lys. Kva må eg då tenke på når eg ska ha lykter til bil med org. xenon? Kan eg bruke bi-xenon lykter for eksempel? Skal få verksted til å få gjort dette, men ønsker ikkje kjøpe DYRE orginale lykter, då dette vil koste meg skjorta + heile ferien.. Har noken tips om lykter? Gjerne uorginale.. Haster litt å få skifta lyktene, så takker spesielt for raske svar!! Takker for alle svar!! På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2011 Så vidt jeg vet, så finnes det ikke uoriginale lykter til xenon, bare til halogen. Dermed må du ha originale lykter. Et alternativ er da å skaffe brukte lykter, et annet er å finne noen til gunstig pris på Ebay.de. Å kjøpe de over disk hos din lokale Audi-pusher er ikke et alternativ, regn med rundt 10 lapper pr lykt. Så vidt jeg vet kan du erstatte dine xenon-lykter med xenon plus-lykter (bixenon) uten problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...