#1 Skrevet Juli 16, 2011 Er det noen triks for å få av ytre drivknutene bak på disse bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2011 Samme som foran - skru inn bolten når knuten er tatt ut av navet. Når bolten "bunner" skrur du den videre, og drivleddet vil da bli presset av akselen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2011 Samme som foran - skru inn bolten når knuten er tatt ut av navet. Når bolten "bunner" skrur du den videre, og drivleddet vil da bli presset av akselen. Merklig det der. Fram gikk det fint, men ikke snakk om at den vil slippe bak. Synes jeg har tatt i ganske greit også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2011 Ta i litt mer, sliter kanskje med å komme over låsringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2011 På min, måtte jeg slipe leddet i biter. Var ikke sjans, for å få den over låseringen. Det nye leddet smatt innpå uten problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2011 Ta i litt mer, sliter kanskje med å komme over låsringen? Ja, jeg lar ikke drivknuten vinne. Så jeg tok i litt til og plutselig så smallt det.. Har ei drivknute til bak som jeg ikke har orket å ta opp krangelen med ennå. Men det må da være noen annen måte å løsne dette på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...