#1 Skrevet Juli 16, 2011 Spekulerer på hvilken dimensjon på dekkene dere som har justerbart senkesett på Golf Mk1 Gti bruker? Jeg har 7x15 BBS felger med ET 28 og et annet felgsett på 7x15 med ET 25 som jeg bruker nå.. Dekkene som står på disse er 195/50-15 og det subber som f.. bare det er en liten dump. Så, hva bruker dere? Erfaringer og forslag om dekkdimensjon og innpress på felg mottas med takk Mvh Jan Gunnar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2011 195/50/15 funker greit på ET37 men litt kose valsing er obligatorisk på Einser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2011 Oki. Kanskje det er litt lavt ET på mine felger da eller?.. Utseendemessig synes jeg det ser bra ut, og jeg tenkte kanskje å prøve 195/45 dekk for å se om det ble bedre med subbinga. og ja, litt valsing må nok til ser jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2011 Jeg kjører 185/45-15 på 7x15 et16. Moderat vals uten subbing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2011 Det skal ikke mye valsing til før det ikke subber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2011 175/50 15 på 7x15" ET25, subber litt framme når jeg bremser i sving, ellers et svært godt kompromis mellom komfort og looks;) Har ikke skrudd det så utlolig lavt, så måtte nok hatt litt negativ camber og valsa om jeg skulle grisesenke:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2011 Håvard: Du har pingle senk... Men det er vel blondina sin feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2011 Håvard: Du har pingle senk... Men det er vel blondina sin feil.. Har vel kansje litt med at den har blitt brukt som bruksbil i Oslos gater med tilhørende møkkastandar på veiene:p Blir lavere nå "Blondina" har vel ikke så mye hun skulle sagt så lenge ingen mål er notert i vognkortet:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2011 Flere gode forslag her Kan også nevne at høyden fra garasjegulvet og opp til hjulbuen er på 54,5 cm på alle fire hjulbuene på min bil nå, og synes det er passelig lavt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2011 Flere gode forslag her Kan også nevne at høyden fra garasjegulvet og opp til hjulbuen er på 54,5 cm på alle fire hjulbuene på min bil nå, og synes det er passelig lavt Sett på 195/45 15 og vals litt bak så blir det betydelig mindre subbing enn du har nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 10, 2012 Hei! Har noen prøvd 8x15, ET20 på Golf 1 GTI? Blir det for drøyt? (Lurer på noen brukte felger) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 10, 2012 Hvor lavt skal du? Mitt gamle karosseri hadde den dimensjonen, men med modifierte hjul buer. Kuttet der knekken ned er og plast bredderene var flyttet ut 2cm og fjernet kanten inn på. Se bilder i Kornelius linken i signaturen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 12, 2012 Jeg skal ikke så lavt, vil finne et kompromiss mellom lav og kjørbar! Orker ikke subbing og skråkryssing av fartsdumper. :-) Dessuten er jeg ute etter noe som Biltilsynet godtar. De felgene på første bildene i Kornelius-tråden din er akkurat hva jeg er ute etter! Men da må vel skjermene moddes mye uansett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 13, 2012 Skal du holde deg innenfor SVV sine godkjennninger på strekk må du vel holde deg over 205 dim på 8" vil eg tro? På bildene så er det 2.5cm klaring på vangene til bakken, så den er LAV. Men uansett så må du valse kanten bak og fremme + strekke skjermen litt ut. Skal du ha plast breddere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 13, 2012 Ok! Det var lavt ja! Jeg har plastbreddere på den ja. Hadde tenk at den skal se mest mulig original ut, bortsett fra felger og litt senk. Jeg har kanskje en mulighet til å prøve litt forskjellige dimensjoner et sted i nærheten. Bør kanskje bare montere senkesett også prøve meg frem etter det... Bor du i Ørsta? Der kommer fattern fra! :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...