#1 Skrevet Juli 16, 2011 (endret) Er vel tilfeldigvis ingen i nærheten av Drammen som sitter på en flaske med hydraulikolje? (G 002 000) Skal kjøre gjennom danmark til uka.. Fant ut idag at det uler litt unormalt fra servopumpen min. Byttet 4dl, det hjalp mye - tenkte å få byttet all olje før jeg kjører natt til mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2011 Hvis d r den grønne, så har jeg 1flaske i Vestby 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2011 Hvis d r den grønne, så har jeg 1flaske i Vestby Det er den grønne 1l hadde holdt eventuelt, mye skal du ha for den? Melder fra til deg om ingen nærmere melder seg Vestby er like ved Drøbak er det ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2011 Hva koster 1 liter da? det den koster på møller? Kan møte deg i drøbak i morgen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2011 Hva koster 1 liter da? det den koster på møller? Kan møte deg i drøbak i morgen;) Sist jeg handlet kostet den rundt 150 spenn - sjekker gamle mail nuh Hadde vært gull om du kunne møtt meg ved Drøbak, det hadde jeg satt stor pris på. F.eks ved bommen? -- utklipp -- Hei! Pollenfilter koster 1172,-pr.stk. Bremsevæske koster 78,- for liten flaske Hydraulikkolje koster 161,- pr.liter -- --- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2011 150 er greit for meg:) skal ikke tjene no på d bare ha igjen d jg ga for dn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2011 Mob nr 98868879 er nok ikke oppe før 11 tia i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2011 150 er greit for meg:) skal ikke tjene no på d bare ha igjen d jg ga for dn:) Herlig Tappet ut ca 4dl istad, den var svart.. hehe Så den olja har nok mistet all evne til å fungere som den skal. Så om jeg tapper ut 1l til i morra, er jeg nok safe med tanke på at det hjalp å fylle på 4dl idag. Sender du over nummeret ditt på PM, så kan jeg ringe deg i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2011 Mob nr 98868879 er nok ikke oppe før 11 tia i morgen.. Takker Tror ikke jeg rekker det så tidlig, men tar kontakt med deg rundt 15-16:00 om det passer for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 16, 2011 Den er god;) hører fra deg hvis du ikke ordner noe nærmere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 16, 2011 Den er god;) hører fra deg hvis du ikke ordner noe nærmere:) Supert - takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 16, 2011 Null stress 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 17, 2011 Ingen andre som har meldt seg, så da ringes vi etterpå :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 17, 2011 Og der var ulyden borte. Stor takk til Magnus H Borgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...