A4 2,5 tdiq, høres ut som den har dumpventil. Link til youtube.

Anbefalte innlegg

Hei, håper på hjelp til å finne ut kva dette er for noko. Eg har hatt ein A4 2,5 tdiq i litt over tre år no. Bilen er kjørt 182000 km, 72000 sidan eg kjøpte den. Feilfri bil heilt til dette problemet inntraff.

 

På sommarferie med campingvogn i fjor hadde bilen redusert ytelse, samtidig som eg merka at det var ladeluft på "avveie" (suselyd under pådrag). Leverte bilen på merkeverkstad, som konstanterte sprekk i venstre intercooler. Denne vart bytta (av merkeverkstad), og lyden var borte. Ytelsen synest eg framleis var mangelfull, og konfronterte merkeverkstaden med dette. Dei prøvekøyrde bilen, og meinte at alt var i orden. Eg slo meg då til ro med dette.

 

I juni i år var bilen til reperasjon på karosseriavdelinga hos samme merkeverkstad etter ein skade på høgre framskjerm. Ei lita stund etter at eg fekk bilen tilbake, hørtes det ut som om eg hadde fått dumpventil montert(!). Motorytelsen var ytterlegare redusert. Bilen returnerte til verkstaden, og dei slo fast at høgre intercooler hadde sprekt, sannsynlegvis ifm skaden. Denne vart då bytta. Lyden var etter dette den samme, og ytelsen var uforandra. (Vi har òg ein 2003 Passat 1,9 tdi 130 hk, denne går mykje betre. Dette er prøvd både med og utan last, feks campingvogn. Denne bilen er ikkje chippa).

 

Atter ein gong gjekk turen til merkeverkstaden. Ein mekanikar prøvde bilen, og sa med ein gong at bilen gjekk betydeleg dårlegare enn den skulle. Han reagerte og på lyden. Eg sette att bilen for vidare feilsøk, men når eg var i kontakt med dei neste gang hadde fleire prøvekøyrd bilen, og alt var funne ok. Lyden som eg best kan beskrive som ein svak dumpventil-lyd var heller ikkje noko dei anser som feil. (Eg har som sagt hatt bilen i over tre år, denne lyden har ikkje vore der før). Dei har trykktesta alt av intercooler og slangar; ingen lekkasje. Ingen feilkodar ved diagnose. Eg vart anbefalt å remappe bilen i tilfelle den er chippa, då ein chip ville manipulere verdiane dei les ut. Det vil eg sjølvsagt gjere, men tenkte eg skulle høre med forumet her først for å evt få ein ledetråd eller to.

 

Link til lyden av motoren:

 

På forhånd takk for hjelp! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke det Norske navnet, men jeg tipper på "bypass valve". Mener å huske at den gir fra seg dumpventil-lyd (slik som filmen din) ved feil..

 

Jeg ordnet han ny: 034MOTORSPORT BYPASS VALVE - som løste problemet. Kraften kom tilbake og lyden forsvant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar! Forhandler du slikt? Komplisert sak å bytte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig det :)

 

Nei, skrur bare på hobbybasis :)

 

pgutierrez@034motorsport.com

 

Helt sikkert noen her inne som har byttet til dumpventil som har sin gamle liggende på hyllen og støver ned :)

Det kan faktisk hende jeg har min gamle, den skal være hel fin. Om jeg har den kan du få den gratis.. (den er til s4 AAN - usikker på om de er like. 1994 modell. Mulig noen andre har svar det på? Du kan evnt lokalisere )

 

Personlig ville jeg krevd ny av verkstedet du har vært på. Du har helt sikkert brukt masse penger på feilsøking, hvor de ikke har funnet feilen. Og om mitt forslag er korrekt, noe jeg er ganske sikker på, så burde verkstedet ha merket det også. :D

 

Var veldig lett å bytte på AAN i hvertfall. Om jeg husker rett var det 2 tykke slanger og en tynn inn på den. Satt litt kronglete til ved turboen, men var løst på 20 min :D

 

http://www.034motorsport.com/turbochargers-and-accessories-blow-offrecirc-valves-bypass-valve-034-spec-p-781.html

 

Du kan jo se om du finner noe ala den i motorrommet ditt, og legge ut bilde :D Bare å følge slangene fra turboen.

 

 

----

Den ser helt lik ut:

 

http://www.carpartsdiscount.com/auto/parts/2004/audi/a4/turbocharger_intercooler/turbocharger_bypass_valve.html?3593=52226

 

Det er den originale du har :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke det Norske navnet, men jeg tipper på "bypass valve". Mener å huske at den gir fra seg dumpventil-lyd (slik som filmen din) ved feil..

 

Jeg ordnet han ny: 034MOTORSPORT BYPASS VALVE - som løste problemet. Kraften kom tilbake og lyden forsvant.

 

Roter ikke du litt nå og blander sammen bensin og diesel?? diesel har ikke slik by pass ventil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

diesel motorer har nok ikke en bypass eller resirkventil,den har ikke gassspjeld så en sånn ventil er ikke nødvendig...sjekk at wastegate aktuator åpner og at den ikke lekker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, da lærte jeg noe nytt idag :D

 

Sorry Lars, da tok jeg feil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man lærer så lenge man lever:)

Korleis sjekkar eg wastegate aktuator? Takk igjen for svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vart anbefalt å remappe bilen i tilfelle den er chippa, då ein chip ville manipulere verdiane dei les ut. Det vil eg sjølvsagt gjere, men tenkte eg skulle høre med forumet her først for å evt få ein ledetråd eller to.

 

Dårlig unnskyldning som neppe vil gi annet resultat enn at bilen generelt blir tregere dersom den var chippet, og en haug med penger fattigere.

 

Første og enkleste tiltak er å kontrollere om det er hull i slange eller at slange har slangeklemme som ikke er skrudd skikkelig til. Kontroller alle de tykke innsugsslangene helt fra turbo, via IC og til innsug.

 

Hvor lenge er det siden register og pumperem ble timet? Er disse slakke så kan det oppstå noen rare lyder etter rusing, selv om denne lyden ikke akkurat høres slik ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkeverkstaden seier dei har trykktesta alt, og at alt er tett. Alle skøytar mellom slangar, turbo, intercooler og innsug++ skal være sjekka og funne ok. Eg har ikkje tima register og pumpereim så lenge eg har hatt bilen. Dvs, eg skifta regreim ved ca 115000 km. (3 år sidan).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har no sjekka at VNT mekanismen ser ut til å fungere, og at det eg trur er aktuatoren er tett. Prøvde både å suge/blåse inn på klokka der vaakumslangen er festa, og det er potte tett. Når motoren går og eg drar av slangen, detter "armen" som går frå klokka og ned på turboen ned. Eg filma ein liten snutt av dette for dei som er interessert og kanskje kan komme med fleire råd og tips:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde i kveld etter tips fra ein kamerat å koble ut luftmengdemålaren. Ytelsen på bilen er heilt eller nesten uforandra. Når eg les ut feilkodar med VAG-COM etter dette, får eg følgande feilkodar:

2 Faults Found:

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

30-00 - Open or Short to Plus

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 - Open or Short to Ground

Readiness: 0 0 X X X

 

Eg sletta desse kodane, og køyrde bilen nokre km. Leste ut på ny, ingen feilkodar. Kan dette indikere at LMM er defekt? Litt pussig dette då eg trudde at ytelsen ville være lik null når LMM var utkobla. Synest og det er rart at eg ikkje får feilkodar på LMM anna enn når denne er kobla ut. Anyone? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når luftmengdemåleren var kaputt på min 2,5tdi gikk den mye bedre med luftmengdemåleren frakoblet:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her merkar eg liten eller ingen forskjell med LMM utkobla. Om det er forskjell, drar den kanskje hårfint dårlegare på lave turtall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kontrollert slangen mellom luftfilterboks og turbo, den er heilt tett og ser bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen skrapelyd her, kun suselud når eg slepp gassen. Men bytta LMM i dag, effekten er merkbart betre. Suselyden er der fortsatt, men langt mindre framtredande enn før. Merkelig igrunn, er dette logisk? (kan LMM ha forårsaka suselyden?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.