Fjerne sidepute bak audi a4 b6

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal legge opp ledningsnett til hengerfeste og holder på med å ta løs diverse interørdeler, men jeg plages med å få fjerna venstre sidepute.

 

DSC00116.jpg

 

Har løsnet skruen som holder seteryggen på plass og trodde da at puten skulle være løs, men den sitter dønn fast. For meg ser/kjennes det ut som to rør som festes i gulvet også er fast i sideputen.

 

DSC00115.jpg

 

Er det noen som har gjort dette før som kan gi noen tips? Det gjelder sedan, men det er vel likt for avant også. Har sett på en tråd hvor det er beskrevet at den skal være løs når skruen er fjernet, men det stemmer ikke i mitt tilfelle : klø :

 

Takknemlig for alle svar!

 

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ut med den skruen i bånn der også ja :) Likt på avant og limmo er det. Skru løs og dra puta ned og ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, takk!!

 

Det var jo ikke verre enn det :) syntes det så litt merkelig ut det festet og litt redd for å ødelegge noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er noe du lurer på om demontering av interiør i B6 så er det bare å spørre. Har hatt min ribba opptil flere ganger pga anleggsbygg, vannlekkasje og interiørbytte ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjertelig :)

 

Du skal ikke se bort i fra at det kan komme et spørsmål eller to, er helt ukjent med audi sine løsninger og det er så mye finurlig som kan gå i stykker dersom man bruker for mye makt :P

 

Flott at du vil hjelpe til, prøver å lese det meste på nettet, men det er ikke alt som er like forståelig...ihvertfall ikke når det står på tysk : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.