#1 Skrevet Mars 25, 2005 Hei Når bilen har stått over litt lengere tid, ca 1 uke, er batteriet helt utladet. Jeg har da målt strømforbruket pendlene mellom 0.2 og 0.4 mA. Er dette slik som det skal være? Måten jeg målte var og koblet et amperemeter i serie med ledningen på plus polen. Er det noen som vet hva strømforbruket får er Audi 80 RS2 skal være når bilen står parkert skal være? Setter stor pris på tilbakemeldinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2005 ikke vet jeg, ang strømforbruket, men 0,2-0,4mA er jo 0,0002-0,0004A!! med litt rask hoderegning så burde bilen ha vært i stand til å stå et år uten problemer... er nok en større el-feil som kommer å går, slik at du ikke får målt den... typisk drittfeil... noe dritt å feilsøke på noe som kommer å går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2005 HeiNår bilen har stått over litt lengere tid, ca 1 uke, er batteriet helt utladet. Jeg har da målt strømforbruket pendlene mellom 0.2 og 0.4 mA. Er dette slik som det skal være? Måten jeg målte var og koblet et amperemeter i serie med ledningen på plus polen. Er det noen som vet hva strømforbruket får er Audi 80 RS2 skal være når bilen står parkert skal være? Setter stor pris på tilbakemeldinger. Det første du bør gjøre er å sjekke at batteriet ditt er i orden og at dynamoen lader slik den skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2005 Det første du bør gjøre er å sjekke at batteriet ditt er i orden og at dynamoen lader slik den skal. Så jeg skrev feil det var 0.2 -0.4 A ikke mA som jeg skrev tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2005 Er det alarm i bilen? Er det radio som står og blinker og trekker strøm? Ingen tvil om at noe trekker strøm, spørsmålet er bare hva. Det eneste er vel egentlig å begynne å måle med dertil egnet utstyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2005 Så jeg skrev feil det var 0.2 -0.4 A ikke mA som jeg skrev tidligere Trekk ut en og en sikring til strømforbruket faller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2005 HeiNår bilen har stått over litt lengere tid, ca 1 uke, er batteriet helt utladet. Jeg har da målt strømforbruket pendlene mellom 0.2 og 0.4 mA. Er dette slik som det skal være? Måten jeg målte var og koblet et amperemeter i serie med ledningen på plus polen. Er det noen som vet hva strømforbruket får er Audi 80 RS2 skal være når bilen står parkert skal være? Setter stor pris på tilbakemeldinger. Har samme problemet på min Rs 2 har orginal alarm, men står den ca 1-2 uker er det ikke nok strøm til start, har ikke funnet noe feil ved feilsøking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...