Hva er strømforbruket for RS2?

Anbefalte innlegg

Hei

Når bilen har stått over litt lengere tid, ca 1 uke, er batteriet helt utladet. Jeg har da målt strømforbruket pendlene mellom 0.2 og 0.4 mA. Er dette slik som det skal være?

 

Måten jeg målte var og koblet et amperemeter i serie med ledningen på plus polen.

 

Er det noen som vet hva strømforbruket får er Audi 80 RS2 skal være når bilen står parkert skal være?

 

Setter stor pris på tilbakemeldinger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke vet jeg, ang strømforbruket, men 0,2-0,4mA er jo 0,0002-0,0004A!! med litt rask hoderegning så burde bilen ha vært i stand til å stå et år uten problemer... er nok en større el-feil som kommer å går, slik at du ikke får målt den... typisk drittfeil... noe dritt å feilsøke på noe som kommer å går...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Når bilen har stått over litt lengere tid, ca 1 uke, er batteriet helt utladet. Jeg har da målt strømforbruket pendlene mellom 0.2 og 0.4 mA. Er dette slik som det skal være?

 

Måten jeg målte var og koblet et amperemeter i serie med ledningen på plus polen.

 

Er det noen som vet hva strømforbruket får er Audi 80 RS2 skal være når bilen står parkert skal være?

 

Setter stor pris på tilbakemeldinger.

 

Det første du bør gjøre er å sjekke at batteriet ditt er i orden og at dynamoen lader slik den skal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det første du bør gjøre er å sjekke at batteriet ditt er i orden og at dynamoen lader slik den skal.

 

Så jeg skrev feil det var 0.2 -0.4 A ikke mA som jeg skrev tidligere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det alarm i bilen?

Er det radio som står og blinker og trekker strøm?

 

Ingen tvil om at noe trekker strøm, spørsmålet er bare hva. Det eneste er vel egentlig å begynne å måle med dertil egnet utstyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg skrev feil det var 0.2 -0.4 A ikke mA som jeg skrev tidligere

 

 

Trekk ut en og en sikring til strømforbruket faller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Når bilen har stått over litt lengere tid, ca 1 uke, er batteriet helt utladet. Jeg har da målt strømforbruket pendlene mellom 0.2 og 0.4 mA. Er dette slik som det skal være?

 

Måten jeg målte var og koblet et amperemeter i serie med ledningen på plus polen.

 

Er det noen som vet hva strømforbruket får er Audi 80 RS2 skal være når bilen står parkert skal være?

 

Setter stor pris på tilbakemeldinger.

 

Har samme problemet på min Rs 2 har orginal alarm, men står den ca 1-2 uker er det ikke nok strøm til start, har ikke funnet noe feil ved feilsøking

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.