Nøkkel-problem, tips trengs sårt!

Anbefalte innlegg

Heisann

Har vært mildt sagt rimelig uheldig i det siste... Først mistet jeg nøkkelen til bilen min, en golf 5, på en syden-tur. Aner ikke hvor den ble av da jeg mener jeg la den i safen...!

Og nå ikveld skulle jeg reparere noen trø-sykler, så jeg la fra meg reserve-nøklene inne i bilen 2 meter ifra hvor jeg holdt på. Iallefall, på ett eller annet vis har bilen låst seg selv med nøklene liggende i passasjer-setet! Meget gunstig iom at dette er siste nøkkelen jeg har tilgjengelig. :confused:

Noen som har noen forslag til hva som kan gjøres for å komme seg inn i bilen? Tenkte jeg skulle ta turen innom Møller imorgen, kanskje de kan slipe en simpel nøkkel som kan brukes for å komme seg inn i bilen? Uten programvare med andre ord?

Tviler litt på det iom at jeg tidligere hørte med de angående samme problemstilling og da nevnte de noe om tyskland og programmering til flere tusen kroner :P

Litt rådvill her, tips mottas med takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring falken / naf eller hvem du har som bilassistanse via forsikringa. De har utstyr til å åpne bilen din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med bilens identitet og din egen legitimasjon så kan Møller bestille ny nøkkel med korrekt sliping, slik at du kan bruke nøkkel i tenningslåsen.

Skal den kun brukes til det så bestiller du en uten transponder til startsperre, men siden du har mistet en nøkkel kan det vel være greit med en fullverdig nøkkel som også fungerer til tenning (tror den i værste fall koster ca 1500). I såfall må du også ha med alle nøklene og bilen til Møller verksted for programmering (rundt 650 kr)

Tror nøklene produseres i Tyskland så da tar det ca tre dager, evt så lages de på sentrallageret i Norge/Sverige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.