#1 Skrevet Mars 25, 2005 Noen som vet det? det er ikke hull til disse i Rieger fangeren min. Har disse en egen sikringskurs som jeg kan koble ut f.eks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2005 Ville ikke satt hele verden i spill for å finne noen sikring, sikringer dekker hjerne flere ting og... ville bare fulgt slangen til riktig pumpe, å kobla av ledningen, kanskje putta den i en ballong eller noe, så ikke den blir så tilgrisa... ligger gjerne langt nede langs veien de pumpene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2005 Jeg bare koblet av pluggen til Pumpa på min....virker fett det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2005 Ja, det greieste er å koble ledningen fra pumpa. Jeg har gjort det selv på min bil da jeg ikke har stort behove for lyktespylere, pluss at de griser til panseret mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2005 Ta av pluggen er nok det enkleste ja, det tenkte jeg ikke på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...