#1 Skrevet Juli 17, 2011 Hei. Vurderer baklukespoiler på rs2`n. Har kjøpt en zender spoiler og funnet en anna type på nette. Noen som har spoiler og kan ta bilde av den i forskjellige vinkler samt hvilken type det er. Er ikke helt sikker på hva jeg har lyst på Takk på forhånd:) mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2011 Jeg har det på s2'n min.. kan ta noen bilder i mårra, så får du se hvordan det ser ut;).. Gjør mye for utsende på bilen syns je.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2011 Jeg har det på s2'n min.. kan ta noen bilder i mårra, så får du se hvordan det ser ut;).. Gjør mye for utsende på bilen syns je.. A suverent:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2011 Her har du noen bilder Christoffer;).. Ikke reneste bilen i verden men: rolleyes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2011 Takker:) Er dette en zender spoiler? Ligner på den jeg har kjøpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2011 Takker:) Er dette en zender spoiler? Ligner på den jeg har kjøpt. Ser ut som den samme ja.. Forgje eier'n som satte den på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2011 Funnet en anna type spoiler jeg trur passer bedre på bilen: Litt usikker på hvilken type dette er, men er ikke zender eller den som ligger på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2011 Fra rs2 dette å heller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2011 Fra rs2 dette å heller?? Er fra rs2 ja. Kan det være en votex eller hva det nå heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...