#1 Skrevet Juli 17, 2011 Er dårlig kontakt mellom nøkkelen og bilen,(sentrallås) kan maks gå ein meter frå bilen å låse eller låse opp bilen, ka kan vere feilen? dårlig batteri i nøkkelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2011 Tyder på dårlig batteri i nøkkel ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2011 Tyder på dårlig batteri i nøkkel ja Då får eg skifte batteri, så får eg sjå om det vert bedre! Takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2011 HVa med sentrallåsnøkler som sluker batteri? Noe tips der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2011 Mhm, kor ofte er det vanlig å skifte batteri, det avhenger selfølgelig bruken då men nokon som veit sånn ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2011 Det pussige med mine nøkler er at det er den som bare ligger i skuffen og ikke brukes som går tom først. Og gjerne et år før den andre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2011 Det pussige med mine nøkler er at det er den som bare ligger i skuffen og ikke brukes som går tom først. Og gjerne et år før den andre... Når eg kjøpte bilen min vinter jan. 10 tok eg i bruk den andre nøkkelen som følgte med som då har vert reserve nøkkelen deira, og no 1.5 år etter er batteriet utlada! ska prøve me den andre nøkkelen og sjå om det blir som før(sånn det ska vere) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2011 1.5 år er faktisk LENGE det i forhold til reservenøkkeln min, den går tom etter noen mnd den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2011 1.5 år er faktisk LENGE det i forhold til reservenøkkeln min, den går tom etter noen mnd den Etter nokon måneder, det er vel GANSKE lite? står nøkkelen mykje i tenninga utenom når du ikje bruka bilen? Tok i bruk den andre nøkkelen som var hovudnøkkelen som forgje eigar brukte til bilen, og det funka slik som da ska, så då e batteriet i den andre nøkkelen utlada, litt rart det då??? Men då før e skifte batteriet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2011 Med mindre nattbordsskuffa mi har tenningslås så står den så og si aldri i nærheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...