Bilnøkkel og sentrallås?dårlig kontakt?

Anbefalte innlegg

Er dårlig kontakt mellom nøkkelen og bilen,(sentrallås) kan maks gå ein meter frå bilen å låse eller låse opp bilen, ka kan vere feilen? dårlig batteri i nøkkelen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tyder på dårlig batteri i nøkkel ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tyder på dårlig batteri i nøkkel ja

Då får eg skifte batteri, så får eg sjå om det vert bedre! Takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVa med sentrallåsnøkler som sluker batteri? Noe tips der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mhm, kor ofte er det vanlig å skifte batteri, det avhenger selfølgelig bruken då men nokon som veit sånn ca?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det pussige med mine nøkler er at det er den som bare ligger i skuffen og ikke brukes som går tom først. Og gjerne et år før den andre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det pussige med mine nøkler er at det er den som bare ligger i skuffen og ikke brukes som går tom først. Og gjerne et år før den andre...

Når eg kjøpte bilen min vinter jan. 10 tok eg i bruk den andre nøkkelen som følgte med som då har vert reserve nøkkelen deira, og no 1.5 år etter er batteriet utlada! ska prøve me den andre nøkkelen og sjå om det blir som før(sånn det ska vere)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.5 år er faktisk LENGE det i forhold til reservenøkkeln min, den går tom etter noen mnd den :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.5 år er faktisk LENGE det i forhold til reservenøkkeln min, den går tom etter noen mnd den :(

Etter nokon måneder, det er vel GANSKE lite? står nøkkelen mykje i tenninga utenom når du ikje bruka bilen?

Tok i bruk den andre nøkkelen som var hovudnøkkelen som forgje eigar brukte til bilen, og det funka slik som da ska, så då e batteriet i den andre nøkkelen utlada, litt rart det då???

Men då før e skifte batteriet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med mindre nattbordsskuffa mi har tenningslås så står den så og si aldri i nærheten ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.