#1 Skrevet Juli 18, 2011 Bruker om dagen en slik en og har meget stort forbruk av slipebånd. Slipebåndene jeg bruker er kjøpt på Jula og er av elendig kvalitet. De fliser seg opp og ryker selv ved forsiktig bruk. Så jeg har lett etter alternativer av bedre kvalitet uten å finne stort. Er det noen som har personlige erfaringer å dele? Jeg har blitt tipset om Tess og Würth, men får ikke opp priser på nettsidene dems. Til info koster de på Jula 130,- for 10 stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2011 Jeg kjøper sånne hos Wikant Litt dyre men holder lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2011 brukte bånd fra wurth når jeg brukte samme slipern, holdt greit dem slipte stort sett plast da, så grunnen til att jeg bytta dem var stort sett att dem var metta med plast;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2011 Mener det er Mirka sine jeg bruker på jobb, de holder bra. Blir brukt hardt på å slipe stålkonstruksjoner. Har også brukt würth sine, samme greiene som Mirka. Hør med noen som forhandler lakkutstyr, evt Tess/Würth, men mener de var litt dyrere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2011 Kjøper disse på Wurth jeg.. Er ikke så dyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2011 Takker for tilbakemeldinger. Da har jeg litt å gå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2011 Bruk 3M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...