#1 Skrevet Juli 18, 2011 for de som har lest prosjekt tråden min så vet de at jeg har puttet en g60 motor med turbo inn i min 90 mod golf 1 cab. bilen startet i helga og jeg har hatt et par små turer : ) det jeg da trenger hjelp eller tips til er og justere bilen sånn at den går som den skal : ) jeg er helt blank på hva man skal justere og åssen man justerer det : P håper på positivt svar : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2011 For det første så bør du ha chip som er laget for g60 turbo.Tenningen må sikkert justeres og muligens co poten.Spessiel prosedyre for og stille både tenningen og co.Kontakten til kjølevannet må av,motoren må holdes på ca 2000 omdr når du justere tenningen osv...Ikkje no fasit svar kossen hver enkelt bil ska justeres.Still til du får tenningsbank,så stiller du den litt tilbake;).Lag deg et merk på fordeleren ,og still forsiktig frem .For og høre tenningsbanken best,så bør du ligge på et høgt gir med lav omdr.Har du for mye for tenning da,så ska du høre metaliske lyder/knitring når du gir full gass 1-2 sek .Da er det berre til justere tilbake før du brenner stempler osv:p Blir prøving og feiling her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...