#1 Skrevet Juli 18, 2011 Er det noen som er gira på et lokallagstreff igjen snart? Det begynner jo å bli lenge siden sist nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2011 Dårlig med liv her ja! Er det ingen som er gira på et lite treff på IKEA i Kr.sand eller over mc donald i Grimstad? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2011 Det hadde vært gøy med et lite treff snart, men selv er jeg bortreist på jobb . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2011 Hadde vært morro:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2011 Det hadde vært gøy med et lite treff snart, men selv er jeg bortreist på jobb . Med den farten det er i dette lokallaget så er du nok hjemme igjen før det er noe treff:p Hadde vært morro:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2011 Jeg er alltids med på et lite treff vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2011 Joiner jeg og:) Er heller ikke lenge igjen til hoved treffet på Rudskogen;) Mange herfra som har tenkt å ta turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 1, 2011 Skal vel klare å dra meg på ett treff snart igjen om det blir noe gang,selv om jeg ikke kjører vw eller audi lengre:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 1, 2011 Skal vel klare å dra meg på ett treff snart igjen om det blir noe gang,selv om jeg ikke kjører vw eller audi lengre:p du holder deg i hvertfall i "familien" om ikke annet hehe er med jeg oxo,om det passer såklart: smil : dog helst i krsand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 1, 2011 Jeg er nok med hvis det passer i forhold til jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2011 Sett en dato da Ikke umulig at jeg får med meg Trond og et par andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 3, 2011 Onsdag i neste uke klokka 19? Men hvor vil folk møtes? Kr.sand eller Grimstad? Joiner jeg og:) Er heller ikke lenge igjen til hoved treffet på Rudskogen;) Mange herfra som har tenkt å ta turen? Passer ikke for meg desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...