#1 Skrevet Juli 18, 2011 Hjeeelp!! Røket vaier til panseret!! Hvordan få det opp!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2011 Langt skrujern igjennom grillen burde funke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2011 Kommer liksom ikke til for låsene sitter så langt ut på sidene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2011 Lengre skrujern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2011 Litt vinkelen som er problemet. Jeg får opp panserlåsen i midten men er hølene på vær side jeg ikke får løs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2011 er bare få tak i en lang stiv ståltråd som du lager en krok på, så skal det gå bare godt. Fikk det til jeg i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 18, 2011 Ellers skal det gå enklere fra undersiden, av med plata under, så kan du faktisk se låsene laaangt der oppe.. Renserihenger med riktig bøy gjør susen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...