#1 Skrevet Juli 18, 2011 Dato for neste lokallagstreff blir søndag 31. juli med oppmøte ca. kl: 16:00 . Prøver igjen på Stjørdal, bak Domus og håper at den datoen ikke krasjer med noe annet, slik som forrige gang. mvh Ottar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2011 Her var det jaggu ikke mye respons har alle dratt på ferie ?? ser liksom ikke vitsen hvis det blir bare oss 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2011 Vi kommer en gjeng, 3-4ish biler herifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2011 kommer jeg også :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2011 Ikke aill som bry sæ om å ut å spark i dækka å fertæl røvarhistoria Lite Folkevogn me i dag, men vi fekk sjå (å hør) en BMW:bs: som vart frårygga tå en Audi My innpåslitan kvax va de å.. sekkert lokka dit tå aill isn i frå Bunnpris. Alt i alt mån sei de va et trivele træff, takk fer lage folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2011 Imponter over oppmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2011 Ser ut som ett flott oppmøte ja Kom fra ferietur i morges , så jeg gidda ikke hive meg i bilen å kjøre noe sted i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2011 Fint med så bra oppmøte, bare synd jeg ikke fikk til å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...