#1 Skrevet Juli 18, 2011 Noen som kan hjelpe meg å slå opp korrekt tiltrekkingsmoment / trekkerekkefølge for toppdeksel på 1.8T APU-motor (2000-modell A6)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2011 30nm - 60nm - 90nm - 90 grader Rekkefølge: /--------------------\ | 8 - 6 - 2 - 4 - 10 | | O---O---O---O | FRONT | 9 - 3 - 1 - 5 - 7 | \---------------------/ Dette er tatt fra hukommelsen, men tror det skal stemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2011 Syntes dette hørtes veldig høyt ut, så jeg gjorde et nytt, avansert søk. Da fikk jeg denne tråden opp: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=178084 Mao. 10 Nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2011 90Nm på toppdekselbolter tror jeg du skal være heldig om du får til uten at de ryker tvert av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2011 Er en betydelig forskjell på topp og toppdeksel De fleste kaller hele toppen for toppdeksel, sikkert derfor Kristian ga deg rekkefølge og moment på topp-boltene Toppdeksel / ventildeksel-mutterne er vel ikke mer enn 10-20 nm nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...