#1 Skrevet Juli 19, 2011 Er det noe som veit om hvor i helv... jeg får tak baklykter (helst i led) til bilen min? leita og leita men finner ikke anyone???? sett på ebay, men der fant jeg kun treser smoked...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2011 treser baklysene er noe av det fineste som er til b3 stv. Men det finnes crystal baklykter til b3 stv.dukker opp engang i blandt på ebay.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2011 treser baklysene er noe av det fineste som er til b3 stv.Men det finnes crystal baklykter til b3 stv.dukker opp engang i blandt på ebay.com har inpro sine som er krom foran...... skrik hvis du ser bilde av dem ville egentlig ha svarte nå men...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2011 Har svarte inpro liggende på "lager", har hvite hella de nå,men vil ha røyka satsen heller.så langt så er det kun helt nye som tilfredstiller kravene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2011 Har svarte inpro liggende på "lager", har hvite hella de nå,men vil ha røyka satsen heller.så langt så er det kun helt nye som tilfredstiller kravene. lyst til å selge de? er de i perfekt stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2011 Hvilke du mener da? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2011 bytte inpro lykter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...