#1 Skrevet Juli 19, 2011 Kompis har en golf med 1,8 maskin Kjørte og plutselig ble motor kraftløs. fikk tauan til verkstedet. Motor er veldig tungstarta, det hender den starter helt fint å går greit på tomgang, men med en gang man gir gass dør den ut ved 1300. akkurat som tenningskutt Kan det være veivsensor som har gått? vag.com kablen min har vist slutta å funke så får ikke opp feilkoder atm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2011 Få lest av feilkoder... 1. bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2011 Bensinpumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2011 Få lest av feilkoder... 1. bud! Ja, men uten vag.com kabel som virker er dette vansklig. ja vi tenkte også samma saken, men dette er vel av eller på. bilen kan jo stå på tomgang uten problemer. men med en gang man gasser på å den treffer 1300 rpm kuttern tvert. virker jo som gnisten forsvinner. har vært borti golf med dårlig veivsensor før, å den oppførte seg noe i samma gata, men ikke så ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2011 Var slik på min 4er Gti 98 mod, var den sensoren mener jeg å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...