#1 Skrevet Juli 19, 2011 Har et sett med ispigg jeg skulle hatt på et sett med felger. Tenkte å ha disse på stålfelger, men virker ikke som disse vokser på trær i 16". Har muligens fått tak i et sett, men de er 7,5 toms brede. Går dette eller blir det for bredt? Vet dessverre ikke noe mer info om ispiggene, bortsett fra at de er 16" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2011 Ingen som vet noe om dette? Sikker på at jeg har sett ispigg på sikkert 7" brede felger, hva gjør dere? Slange i felgenene? Det var i såfall ganske vanskelig å få tak i! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2011 har brukt 7.5" med og uten slange, aldri vært noe problem. trenger du slanger, så selger røwdehjul dette, ligger i grenseveien 80-ish 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2011 Drev og sku ringe deg på fredag, men det er flere som heter Ole Opsahl fant jeg ut Uten si du, vil ikke det vrenge dekket av felgen om kjøringa blir hard nok i sving? Prøvde på røwde hjul, men han jeg pratet med der skjønte ingenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2011 Vet om mange som kjører med 7,5" så det er ikke noeproblem. Vet om noen som kjører med 8" også men da MÅ du ha slange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2011 Drev og sku ringe deg på fredag, men det er flere som heter Ole Opsahl fant jeg ut Uten si du, vil ikke det vrenge dekket av felgen om kjøringa blir hard nok i sving? Prøvde på røwde hjul, men han jeg pratet med der skjønte ingenting. Prøv ole-marthin opsahl, det er det bare en som heter 8" går uten slange det og, sett flere kjøre apekatt med det men jeg har gjerne gardert meg med slange, er så kjipt å stå i jokkmokk med 3 hjul. Er bare å så du skal ha 16" slange, var å handla der senest i fjor tror jeg. Har liggende en slange i verkstedet, så om de ikke skjønner hva du skal ha så kan jeg finne ut hva den heter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2011 Hoho, da vet jeg det Jeg har 7" felger nå, men vil vel egentlig likevel ha slange. Kan jo tenkes at jeg får opp farten etterhvert, dumt å vrenge av ene da ja. Ja, hadde du giddet det hadde jo det vært konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 15, 2011 Fått tak i et par sett faktisk med 6" stålfelg fra caddy, så da går det vel i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...