#1 Skrevet Juli 19, 2011 hvilken spec clutch er det som passer 01e 6 trins sammen med 7a svinghjul. fikk tak i en clutch som sikkert er beregnet for 5 trins og enkelmasse, men clutchen tar i innterkant av clutchhuset på 6trins kassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2011 bare kjøp den som er beregnet for enkeltmasse det, som 3b feks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2011 bare kjøp den som er beregnet for enkeltmasse det, som 3b feks Den som er beregnet til 7a bør også passe, vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2011 fikk mail fra 034 at det var bare å slipe litt i girkassehuset, trenger kanskje å ta 2mm på en plass. dette er bare en nødløsning sammen med en orginalmotor for teknisk kontroll hos biltilsynet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2011 Den som er beregnet til 7a bør også passe, vil jeg tro. Sant nok, men lettere å finne til 3B om man skal ha noe som tåler litt nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2011 Dette er deler som er samlet sammen for å få i en orginalmotor for å vise bilen på BT. kommer nok aldri en spec clutch i bilen min med mer enn orginal effekt er foresten en 3+ clutch, håper den takler 350NM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...